sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Vihertilanteen päivitys

Kuten on käynyt selväksi, mulla on siemenestä kasvatettu hunajameloni.
Nyt se on jo iso. Oon antanut sille lannoketta, vettä ja aurinkoa. En oo mikään viherpeukalo.. enemmänkin vaan peukku. Mut on noita kiva kokeilla aina välillä kun joskus onnistuukin. Nyt hunajameloni on jo varsin suuri kaveri. Ja innokas kasvamaan kokoajan lisää. :) Kivaa.

Tänään kun mun vanhemmat oli viikonlopun kylässä luonani, tein meille kaikille kunnon ruuat ja sehän oli mahtavaa. Avokadoa oli myös josta sitten kiven otin talteen. Niitä oli kaksi, ja äiti tahtoi toisen kiven.
Äiti neuvoi mua miten avokado juurrutetaan ja mä nyt sitten laitoin heti kokeilun päälle. Kuvat kertonevat.
Toivottavasti niiden järjestys on oikeanlainen.

<3 Pia

ps. Ämyrokki oli mukava menestys. Kiitos Teille kaikille, jotka kävitte juttusilla ja ostoksilla. Kiitos paljon! ^_^ ja erityiskiitos järjestäjille, ensivuoteen!

2 kommenttia:

miia kirjoitti...

Onnea vihreille tyypeille! :) Tai toinen on vielä ruskea, mutta kuiteski. Määki oon vähän vastaavalla tyylillä avokadoa joskus idättänyt ja nyt tuolla talvipuutarhassa on sairas puu. :D

Pia - Piipero kirjoitti...

Kiitos kovasti. :) Joo vähän on rusehtava toi pikkukaveri vielä mut kiva kuulla että on toimiva tapa. Pitänee antaa adoptioon teille sit aikoinaan kun kasvaa liian suureksi elääkseen tavallisena huonekasvina! :D