lauantai 28. syyskuuta 2013

Trikookude kainaloon ja virkkuukoukku näppeihin - parasta mitä perjantai-iltana voi tehdä!

Eilen työpäivän jälkeen pakkasin mukaani virkkuukoukun, trikookudetta sekä Ihana 2/2012 -lehden ja tallustin naapuriin.
Eräs uusista naapureistani on innostunut virkkaamaan oikein urakalla, on syntynyt koria, mattoa, tyynyä... ja useita kappaleita - upeita töitä. Niinpä päätin näyttää hänelle miten trikookuteesta saa kivat tossutkin.
Itse olin jo yhdet virkannut, ja pitkään jo mietiskellyt toisia. :)

Kassi jonka olen myös kuvannut, on erään työkaverini 84-vuotiaan äidin, Ennin, minulle tekemä. Sain sen eilen. Huomasin työkaverillani olevan kaksikin hienoa kangaskassia ja kysyin mistä ne on. Hän kertoi äitinsä sellaisia tekevän, hän maalaa kuvat käsin. Kysyin jos voisin sellaisen myös ostaa ja niinpä tilaus oli otettu vastaan. ^_^ Ja vielä niin sopivan värinen kangas! Tykkään tummanvihreästä kovasti. Toivoin josko Enni voisi maalata kassiini perhosia, ja voi kääk miten mä tykkään tuosta! <3 Aivan valtava ilo tulee tällasesta juuri mulle tehdystä hienosta tuotteesta!
Kiitos Enni - olet huippu!






 

1 kommentti:

miia kirjoitti...

Oi miten ihana kassi! Ja mainiot tossut! Tollasia nopeesti valmistuvia juttuja on kiva tehdä! :)