perjantai 21. maaliskuuta 2014

Läjä kortteja - katsaus menneeseen.

Noniin, hei.
Olin niin kovin mielissäni kun sain ystävänpäiväksi askarreltua ja postitettua pitkästä aikaa monta korttia.
Nyt olen kuitenkin niin kovin pahoillani etten niitä saanut aikaiseksi postata tänne. Nyt postaan, jotain.



Tässä ensin pari tällaista ihan yksilöinä valmistunutta. Joitakin kortteja kun ystävänpäiväksi tein pienimuotoisena sarjatyönäkin.





Itse tykkään tästä Sarah Kay -kortista kovasti. Valitettavasti oon niin surkea valmistajien ja sarjojen muistaja, etten voi aina mainita mikä kuva mikäkin on, mutta Sarah Kay:t mä tiedän. 
 


Tällaista harvaa kirjoittelua näköjään nyt ollut. 
Aika on kulunut opinnäytetyötä tehdessä, ja tietty käsitöiden ja askartelun parissakin - en vaan ole blogiin asti niitä saanut näytille. Kyllä varmaan sitten kun tietokoneella työskentely vähenee valmistumisen myötä, voisin uskoa bloginkin päivittyvän useammin. Opinnäyte työ on kuitenkin nyt valmis ja arvioitavana. Että ei mulla enää pahasti ole koulu kesken. ;)
Kiitos vierailusta taas. :D
 
 love, Pia

Ei kommentteja: