perjantai 1. helmikuuta 2013

Haastetta, mut hauskaa sellasta.


Blogilleni pamautettiin haaste.
Kiitos Hilmukka <3




Tässä on säännöt: (lieneekö joku 11-haaste..!?)
- kerro 11 asiaa itsestäsi
- vastaa haastajan 11 kysymykseen
- keksi 11 uutta kysymystä
- haasta 11 bloggaajaa (tästä mun tarvii vähän laistaa, en oikeestaan pahemmin tykkää haastaa muita..)
- kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


11 asiaa itsestäni:
1. Tykkään käsitöistä, askartelusta ja kaikesta käsillä tekemisestä.
2. Kerään kädentaitokirjoja ohjattavuus-mielessä.
3. Yritän valmistua joulukuuhun 2013 mennessä.
4. Olen iloinen silloin, kun pystyn olemaan ystävilleni avuksi.
5. Olen myöntänyt olevani sokeri-holisti.
6. Tykkään antaa ja saada lahjoja.
7. Oon oppinut kovasti uutta, ja saanut intoa skräppäämiseen koulukaverini kurssilla.
8. Oikeasti oon jo 27vee vaikka blogiprofiilissa lukeekin 26 - en oo viel huomannu vaihtaa.
9. Mulla on kolme kotia.
10. Mulla on tapana kerätä/kasata kaikkea pikkusälpettä lipaston reunalle.
11. Tykkään kävellä kodin vieressä olevalle mäenlaelle ja ottaa kuvia kaupunkimaisemasta. Toisessa kodissa kodin vieressä on meri, siitäkin tykkään ottaa kuvia. :)

Kysymykset haastajalta: 1. Mitä kuuluu?
 - varsin hyvää kyllä, kiitos. aika väsynyt oon päivän päätteeksi. 2. Mikä käsityö sinulla on juuri nyt työnalla?   
 -  makkaravartiset sukat. sit on muitakin, mut toi on nyt seuraava jonka haluun valmiiks.
3. Mistä asiasta tykkäät itsestäsi eniten?
 - punasista hiuksista ja iloisuudestani.
4. Jos elämästäsi tehtäisiin kirja, millä sanoilla se alkaisi?
 - (ihana kysymys<3) "Näiden kansien väliin on talletettu rikas ja monivaiheinen tarina..."
5. Mistä haaveilet?
 - että en enää ikinä kärsisi työelämässä asioista joista oon kärsinyt.
6. Mikä on unelmakäsityösi, minkä vielä joskus haluat toteuttaa?
 - pitkään oon unelmoinu tekeväni virkatun tilkkupeiton - nyt oon aloittanut sen. Myös villatakin neulominen on unelma.
7. Minkä lumiveistokset rakentaisit tänään?
 - sellasen joka esittäis meidän FreeBirdiä eli Kleinbussia.
8. Lempiruokasi?
 - tykkään ihan hirveesti lihasta. ja nakkikastike perunamuusilla on kans ihan törkeen hyvää.
9. Tee, kahvi vai kaakao?
 - Oikeestaan mikä vaan. Tee ykkösenä, kaakao vaatii tietyn fiiliksen. Kahviakin juon taas.
10. Millaisen kuvan otit viimeksi?
 - Sellasen jossa ei näy kun mun "joulu"valot, kun puhelin meni jotenkin jumiin. Mut tarkoituksella oon ottanut nyt paljon kuvia itsestäni - skräppäyskurssia varten.
11. Onko sinustakin kysymysten miettiminen vaikeaa?
 - On se kyllä. Ja varsinkin noiden itsestä kertovien asioiden miettiminen..


Mun tekemiä kysymyksiä:
1. Mihin vuorokaudenaikaan vastaat näihin kysymyksiin?
2. Mikä on lempi käsityömenetelmäsi?
3. Onko sulla jotain pravuuri ruokalajia jota teet?
4. Mitä ääniä ympärilläsi on, kun teet käsitöitä?
5. Miten suhtaudut valokuviin ja valokuvaamiseen?
6. Jos saisit valita minkä tahansa sukunimen käyttöösi, mikä se voisi olla?
7. Mikä oli ensimmäinen asia jota tänään kuulit?
8. Minkä niminen kirja sinua lähimpänä nyt on, ja miksi?
9. Juotko mielummin kylmiä vai kuumia juomia?
10. Jos nyt pukisit päällesi villapuseron, minkä värinen se olisi ja miksi?
11. Mikä asia tuottaa itsellesi eniten iloa ja hyvää mieltä?

En nyt laita haastetta eteenpäin kenellekään yksityiskohtaisesti, mutta tehdään niin, että jos just SÄ haluut vastata näihin kyssäreihin, voit tehdä ne kommentteihin tän postauksen yhteyteen, tai tarttua itse omaehtoisesti haasteeseen ja kopsata haasteen omaan blogiisi. Jos teet niin, nii ois kiva jos kommentissa mainitset siitä - tuun sitte katsoon sun juttusi. :)


Love, Pia

Ei kommentteja: