tiistai 12. maaliskuuta 2013

Päivä Lahdessa päätyi Muistikirjamaaliskuun sivuille!

Nyt tässä tosin kävi niin että kun mobiili-blogger ei tuolloin Tiistai-iltana pelittänyt, mä jäin jotenkin talviloman ajaksi tauolle tästä muistikirjamaaliskuusta.

Tässä kuitenkin tuon viime tiistain Lahti-reissun synnyttämä Muistikirjamaaliskuun 5. sivu.
Aiheena lehdistä leikatuin kirjaimin tehty viesti.
(no, mä kun oon tämmönen vastarannan ahven, en käyttänyt irrallisia kirjaimia (kun se näyttää kidnappaajan lunnasvaade-kirjeeltä) vaan halusin muodostaa sivun lehdestä löytyvillä sanoilla ja lauseilla.) 

Tästä tuli kiva!
Kiitos inspiraatio-avusta Hilma, Aapo, Juha ja Heidi.





  Seuraavat postaukset varmaan sisältääkin sitten vähän kirittyjä Muistikirjamaaliskuun sivuja. Mulla on rästissä nyt siis 6. 7. 9. 10. 11. ja 12.
Joo olen siis täyttänyt muistikirjasta 8. sivun, jossa aiheena oli viisi satunnaista lausetta ~tänään~ lukemistasi blogeista. Viime perjantaina olin siis muistikirjan kimpussa, ja samoin myös satuin blogeja lukemaan. Tuon sivun postaan tänne kun oon saanut ensin tehtyä/postattua kutosen ja seiskan. Kärsivällisyys on hyve.




love, Pia

1 kommentti:

miia kirjoitti...

Ihastuttava sivu jälleen kerran! :)